Weer thuis en bedankt - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Helma Sleegers - WaarBenJij.nu Weer thuis en bedankt - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Helma Sleegers - WaarBenJij.nu

Weer thuis en bedankt

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg Helma

05 Maart 2014 | Nederland, Zeewolde

Jullie hebben een hele tijd niets meer van mij gehoord. Ik ben ruim een week verstoken geweest van internet en telefoon. Daarna lukte het niet met zowel de ipad als de laptop om op deze blog een verslag te plaatsen. Nu ben ik thuis en maak ik mijn laatste bericht op de computer.
Raymond en ik hebben veel mooie wilde dieren gezien. Het is toch een geweldige ervaring om de dieren in hun natuurlijke omgeving te zien leven.
Soms liep je er middenin zoals in het park Lake Mburo. We zetten onze voeten op de Afrikaanse savanne en liepen tussen olifanten, zebra"s, wrattenzwijnen, anchorrunderen en vele impala"s.
De gorillatracking was ook erg spectaculair. De man, de zilverrug, een paar meter voor je ogen naar beneden zien komen. Het is een hele belevenis.
Afgelopen zaterdag namen we afscheid van de groep en hierna bezochten we nog 2 dagen Entebbe om weer uitgerust in het vliegtuig te kunnen stappen.
Inmiddels ben ik alweer 24 uren op Nederlandse bodem en weer vroeg wakker zoals alle weken hiervoor.
De mist hangt in de polder en straks ga ik naar de afdeling. Mijn Oeganda reis draag ik in mijn hart mee. Afrika heeft mijn hart gestolen.Ik kom zeker terug.
Ik wil een ieder bedanken die mij heeft gesteund voor en tijdens de afgelopen weken. De berichtjes op mijn blog en de mail waren belangrijk om mij gesteund te voelen voor wat ik deed. Ook bedankt voor het vele geld dat ik ontving voor de stichting Kumihospital. Speciaal wil ik mijn vriendin Sietske bedanken omdat zij het was die alles in gang zette en mij uitnodigde om mee te gaan.
En mijn grootste dank gaat uit naar mijn man, die vond dat dit vrijwilligerswerk echt iets voor mij was en ik dit moest gaan doen .Hij heeft mij 4,5 weken moeten missen. Dank aan mijn 2 kinderen die mij met de steunbriefjes die verzameld zijn onder de familie en vrienden, een hart onder de riem staken.
Dank jullie voor het lezen van mijn blog. Tot de volgende keer!

  • 05 Maart 2014 - 08:56

    Conny:

    Hai Helma,

    Fijn dat je weer heelhuids thuis bent.
    We hebben je geklets echt gemist. Tot gauw! Gaan we al je mooie verhalen aanhoren!


    Groetjes Conny

  • 05 Maart 2014 - 08:59

    Margreeth:


    Helma,
    Welkom thuis!

    Groetjes,
    Margreeth

  • 05 Maart 2014 - 09:01

    Janet:

    Fantastisch Helma, Geweldig om te lezen Leuk om een klein beetje aan bij hebben te kunnen dragen.
    Nu zijn we in afwachting van een door jullie georganiseerde reis naar Afrika, natuurlijk!
    Succes met weer in je normale ritme komen! tot spoedig ziens, spreeks

  • 05 Maart 2014 - 09:11

    Jeanne:

    Hoi Helma.
    Fijn te lezen dat je weer op Nederlandse bodem staat. Tot ziens!!
    Liefs Jeanne

  • 05 Maart 2014 - 11:41

    Janny:

    Hoi Helma,

    Welkom thuis in de straat. Heel knap van je dat je met Sietske mee bent gegaan om daar je energie door te geven.
    Fijn ook dat je dit met je gezin kon delen.

    tot gauw, want we zijn benieuwd naar je verhalen en foto's. groetjes Janny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeewolde

Oeganda 2014

Vrijwilligerswerk en reizen door Oeganda

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2014

Weer thuis en bedankt

19 Februari 2014

Rondreis Oeganda eerste dagen

14 Februari 2014

Paar dagen weeshuis

11 Februari 2014

Weeshuis Kampala

09 Februari 2014

Oeganda
Helma

Ik ga 9 januari met een vriendin werken als verpleegkundige in het Kumihospital in Oeganda op de afdeling verloskunde.

Actief sinds 05 Dec. 2013
Verslag gelezen: 5796
Totaal aantal bezoekers 13489

Voorgaande reizen:

09 Januari 2014 - 04 Maart 2014

Oeganda 2014

Landen bezocht: